Szachy magnetyczne od Woopie to ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.
Zasady Gry
- - Grę rozpoczynają białek pionki. Gracze na zmianę wykonują posunięcia swoimi pionkami zgodnie z zasadami ruchu dla danego pionka i jeśli pionek wejdzie na pole zajmowane przez przeciwnika, zbija jego pionek.
- - Szach jest groźbą zbicia króla, która musi być zażegnana przez przeciwnika w następnym posunięciu (króla nie można zbić).
- - Mat, czyli postawienie króla przeciwnika w szachu, przed którym nie ma obrony, kończy partię i oznacza zwycięstwo gracza, którego pionek matuje króla przeciwnika.
- - Remis występuje w przypadku, gdy: gracze uzgodnili taki wynik partii lub gdy na planszy wystąpił pat (jedna ze stron nie może wykonać prawidłowych posunięć, a jej król nie jest szachowany) lub gdy żadna ze stron nie posiada środków niezbędnych do wygranej (choćby teoretycznej) lub gdy powstała tzw. martwa pozycja, czyli żaden z graczy nie jest w stanie dać mata nawet przy najlepszej grze.
Charakterystyka:
- - mała, gra podróżna
- - zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę
- - ilość graczy: 2
- - przeznaczona dla dzieci od 6 roku życia
- - w zestawie znajduje się 32 magnesów imitujących pionki
- - wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm
Gra rozwija:
- - Logiczne myślenie
- - Kreatywność i pomysłowość
- - Zdolności analityczne
- - Rozwija ducha współzawodnictwa i umiejętności radzenia sobie z presją
- - Koordynację ręka- oko
Wiek: od 6 lat
Płeć: chłopiec/dziewczynka
Wymiary produktu: 18,6 x 1,1 x 10,2 (cm)
ZABAWKI
-
Płeć:
chłopiec/dziewczynka
-
Wiek:
od 6 lat
-
Wymiary produktu:
18,6 x 1,1 x 10,2 (cm)
Polecamy